icon
icon
1.

Spotkanie z klientem

Omawiamy obecną sytuację energetyczną, gazową

i cieplną.

1
icon
icon
2.

Analiza faktur

Analiza faktur za energię elektryczną, paliwo gazowe oraz ciepło miejskie jest pierwszym etapem zweryfikowania Twoich kosztów. Przeprowadzamy audyt wszystkich pozycji na fakturach za ostatnie 12 miesięcy.

2
icon
icon
3.

Pomiar danych z licznika

Nowoczesne liczniki energetyczne przechowują informacje dotyczące wszystkich parametrów przesyłowych. Wykonujemy odczyt historycznego zużycia energii, poboru mocy i pozostałych parametrów z okresu do 6 miesięcy.

3
icon
icon
4.

Przygotowanie oferty

Na podstawie analizy faktur oraz uzyskanych danych tworzymy kompleksowe i innowacyjne rozwiązania obniżające koszty.

4
icon
icon
5.

Przedstawienie propozycji

Omawiamy z Klientem nasze propozycje i etapy dalszej współpracy.

5
icon
icon
6.

Podpisanie umowy

Wzajemnie podpisujemy umowę Kompleksowej Energetycznej Obsługi Klienta.

6
icon
icon
7.

Wdrożenie zalecanych rozwiązań

Wprowadzamy rozwiązania, przygotowujemy dokumentację formalno-prawną, na bieżąco informując Klienta o przeprowadzonych działaniach.

7
icon
icon
8.

Obsługa posprzedażowa

W trakcie trwania umowy dedykowany doradca kontroluje wdrożone rozwiązania. Jest do dyspozycji w każdej sprawie związanej z energią, gazem
i ciepłem.

8

Stoimy na straży Twoich wydatków na usługi dystrybucji
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Uwaga!

Przeglądarka internetowa z której korzystasz jest przestarzała przez co strona może nie wyświetlać się w prawidłowy sposób. Zalecane przeglądarki: Chrome, Firefox, Opera

Developer tools

ReD Responsive Framework version